zaterdag 1 februari 2014

Doopsuikerexperiment


Een deel van de doopsuikerverpakkingen wil ik zelf haken. Misschien zelfs allemaal, maar ik heb geleerd bescheiden te zijn en niet te snel te roepen. Haken is een arbeidsintensieve bezigheid.... 


Dit is mijn eerste, toch wel verdienstelijke poging. Ik haakte 2 rondjes zoals deze mevrouw beschrijft. Ik ben wel na 6 rijen gestopt. Dan is de diameter 10 cm en passen er mooi 12 suikerbonen in. Hoe je de applicatie van het autootje maakt, staat hier mooi beschreven. Ik haakte met haaknaald 3.


En dan haakte ik de 2 rondjes samen met een rij rode vasten. Bovenaan laat je een opening en daar kan je de suikerbonen insteken. Je sluit met een mooi strikje.

Het is een verdienstelijke poging, maar ik ben er toch niet helemaal content mee. Ik ga nog wat blijven uitproberen ... het moet natuurlijk helemaal geweldig zijn ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten